«ἀλλ’ οὐδεὶς ἀνὴρ» ἦ δ᾽ὅς (< ἠμί· Lat. inquit) ὁ ἄνθρωπος.
ἀντ-εῖπεν οὖν ὁ ξένος, «ἀλλὰ τίς γυνή;»
γυνή ↔ ἀνήρ |
καὶ ὁ ἄνθρωπος πάλιν ἔ-φη, ὅτι οὐδὲ γυνή ἐστι τὸ ταφησόμενον.
ἀπορήσας οὖν ὁ ξένος ἠρώτα, τί δὴ μέλλοι ποτὲ ἐν τῷ τύμβῳ θάπτεσθαι, εἰ μήτε ἀνὴρ, μήτε γυνὴ εἴη;
τότε δὲ βραχύ τι σιωπήσας (σιωπάω· σιγάω, Lat. taceo) ὁ ἄνθρωπος ἀντ-εῖπε τέλος, ὅτι τὸ ταφησόμενον γυνή ποτε ἦν, νῦν μέντοι οὐκέτι ἐστὶν, ἀλλὰ τέ-θνηκεν.
(τοῦτ’ ἔστιν· κατὰ τὸν σοφιστὴν ἄνθρωπος ἀποθανῶν οὔτε ἀνὴρ οὔτε γυνή ἐστιν).
No hay comentarios:
Publicar un comentario