ἄνθρωπός τις οὕτω σοφιστικὸς ἦν, ὥστε, ἐρωτηθείς τι, οὐδέποτε ἁπλῶς (< ἄπλοος· Lat. simplex) ἀπ-ε-κρίνετο· ἀλλ’ ἐ-πειρᾶτο ἀεὶ καθ-ιστάναι ἐς ἀπορίαν τόν ἐρωτῶντα καὶ ἐλέγχειν (· ταράττειν τὴν ἑαυτοῦ νοῦν).
ἔ-τυχε δέ ποτε τύμβον* τινὰ οἰκοδομῶν, καὶ προς-ελθὼν αὐτῷ ξένος τις ἠρώτησε, τίνος τὸ μνῆμα (Lat. monumentum) εἴη;
ὁ τύμβος |
σοφιζόμενος οὖν ἐκεῖνος κατὰ τὸ εἰωθὸς (Lat. secundum consuetudinem) ἀντ-εῖπεν, «ἐμοῦ».
καὶ ὁ ξένος γελάσας, «ὦ ἄνθρωπε,» ἔ-φη, «τί ληρεῖς (ληρέω: φλυαρέω, Lat. nugari) ὧδε; σὺ μὲν γὰρ ζῇς ἔτι, νεκροῦ δέ τινος
δήπου ὁ τύμβος ἐστί.»
ὁ δὲ ἄνθρωπος ἀντ-εῖπεν εὐθὺς, «ἀλλ’, ὦ ξένε, ἕτοιμός εἰμι (Lat. paratus sum) ἀπο-φαίνειν σοι, ὅτι ἐμοῦ τὸ μνῆμά ἐστιν.
ἐγὠ γὰρ δὴ αὐτὸ ποιῶ.
καὶ πᾶν ἒργον ἐκείνου ἐστὶν, ὅς ἂν αὐτὸ ποιῇ».
No hay comentarios:
Publicar un comentario